Příjem žádostí a dalších podání
Sazebník úhrad za poskytování informací
Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:
Po - Pá: 8:00 - 16:00
jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.
Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.
Osobní podání: na Obecním úřadě v Obec Mackovice Mackovice 49 671 78 Jiřice u Miroslavi úředních dnech a hodinách:
Po - Pá: 8:00 - 16:00
Telefonické podání: +420 515 277 114
Poštou na adresu Obecní úřad, Mackovice 49 671 78 Jiřice u Miroslavi
Elektronicky na e-mail: obec@mackovice.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: wywazsv
Elektronickou podatelnou
Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.
Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).
Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.
Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.
Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.
Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.
Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.
O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.
Položka | Sazba |
---|---|
hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.) | Kč |
fotokopie nebo výtisk existujícího dokumentu | |
- jednostranně formát A4 | Kč/ks |
- oboustranně formát A4 | Kč/ks |
- jednostranně formát A3 | Kč/ks |
- oboustranně formát A3 | Kč/ks |
- kompaktní disk (CD) | Kč/ks |
paušál provozních nákladů (materiál, energie) | Kč |
ostatní náklady | dle skutečně vynaložených nákladů |
Bez finanční úhrady budou podávány informace:
Obecní úřad Mackovice provádí ověřování shody opisu nebo kopie s listinou a ověřování pravosti podpisu
Ověřování shody listin a pravosti podpisu
Žádost o poskytnutí informace dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, o existenci sítí vodovodu a kanalizace v okolí pozemku p. č. 334/1 v katastrálním území obce Mackovice a vyznačení v rámci přiložené mapy KN.
Odpověď ze dne 5.4.2024:
V příloze zasíláme zákres kanalizace a vodovodu, přípojky jsou vyvedeny přímo na pozemek.
Vodovod je vyveden nad zem ( je vidět) a kanalizační přípojka se nachází 295 cm od vyvedené vody – upřesníme při napojování.
Připojení k veřejnému vodovodu a kanalizace je vázáno finančním příspěvkem na tyto sítě ve výši kanalizační přípojka: 5 000 Kč, vodovodní přípojka 10 000 Kč. Podíl nákladů je splatný před napojením na vodovod a kanalizaci, dle usnesení ZO Mackovice ze dne 4.9.2015, bude uzavřena plánovací smlouva s majitelem nemovitosti.
Žádost o poskytnutí informací podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím:
Žádost o zaslání kopií veškerých smluv účinných ke dni 16. července 2024 uzavřených mezi společností Odpadové hospodářství Klíčník s.r.o., IČO: 058 89 618, se sídlem Palackého 2633/9, 669 02 Znojmo, zapsané v obchodném rejstříku vedeným u Krajského soudu v Brně, oddíl C, vložka 98755 nebo podnikající fyzickou osobou panem Janem Klíčníkem, IČO: 665 41 875, se sídlem č.p. 395, 671 25 Tasovice, na straně jedné jako zhotovitelem, resp. poskytovatelem (nebo v jiné obdobné pozici) a obcí Mackovice, IČO: 006 36 851, se sídlem č.p. 49, 671 78 Mackovice, na straně druhé jaké objednatelem, resp. zákazníkem (nebo v jiné obdobné pozici) na poskytování prací/služeb/dodávek (nebo jiných obdobných plnění) v oblasti nakládání s komunálními odpady (zejména v oblasti svozu komunálních odpadů), resp. v oblasti odpadového hospodářství, včetně všech jejich příloh a případných dodatků.
Smlouva o poskytování služeb - svoz odpadu Mackovice.pdf
Žádost o poskytnutí informací podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím:
Název, IČO a sídlo firmy, která v obci Mackovice provádí správu a údržbu veřejného osvětlení.
Žádost o poskytnutí informace dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, zda subjekt Domistav CZ, a.s. a DOMISTAV HK s.r.o. podal v minulosti vůči orgánu veřejné moci nabídku ve smyslu veřejných zakázek, případně žádost o poskytnutí této nabídky.
Odpověď ze dne 21.8.2019:
Subjekty nepodaly v minulosti obci Mackovice nabídku ve smyslu veřejných zakázek.
Žádost o informace dle zákona č. 106/1999 Sb., zákon o svobodném přístupu k informacím
Ve smyslu zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, žádám o zpřístupnění následujících informací:
- seznam právnických osob, která mají dluh vůči obci, jenž je po datu splatnosti alespoň 300 dnů
Odpověď ze dne 27.6.2018:
Ve smyslu zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím Vám sdělujeme:
V obci Mackovice nejsou žádné právnické osoby, které mají dluh vůči obci, jenž je po datu splatnosti alespoň 300 dnů.
Žádost o zodpovězení otázek (dotazník) podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.
Odpověď ze dne 26.11.2018: Dotazník - kastrační program - LISTOPAD 2018 net.pdf
Žádost přijata dne 1.3.2017. Žádost o zpřístupnění následujících informací - seznam všech aktivních bankovních účtů, kde je územně správný celek majitel účtu (včetně čísel příslušných účtů) - darovací smlouvu (naskenovanou) uzavřenou dle zákona č. 89/2012 Sb., kde je územně samosprávný celek dárce.
Informace-odpověď 2-2017 ze dne 2.3.2017
Ve smyslu zákona č. 106/1999 Sb., Vám sdělujeme:
Seznam všech aktivních bankovních účtů, kde je územně samosprávný celek majitel účtů:
Komerční banka Znojmo – č úču: 15426741/0100
Česká národní banka Brno – č úču: 94-814741/0710
V příloze Vám zasíláme naskenovanou poslední darovací smlouvu, uzavřenou dle zákona č 89/2012 Sb.
Žádost byla přijata dne 23.3.2017. Žádost o poskytnutí informací týkajících se způsobu realizace třídění a nakládání s odpady v obci:
1) Jaký je počet svozových míst komunálního odpadu a vyhláškou určená výše poplatků za komunální odpad pro obyvatele obce, případně firmy zde sídlící,
2) Jakým způsobem je zajištěna možnost třídění odpadů v obci, jaké vybavení mají sběrná místa (
a. počet sběrných míst a sběrných dvorů,
b. druhy tříděného odpadu (například papír, plasty, kartony, plasty),
c. celkový počet sběrných kontejnerů či nádob a jejich typ (např. kontejner 1100L kovový,
kontejner na šaty, nádoba na zářivky, kontejner 800L plastový, velkoobjemový, podzemní…),
3) využívají se pro třídění odpadků kontejnery, které nejsou ve vlastnictví obce? Pokud ano, uveďte typ kontejneru a jeho vlastníka (například kontejnery Asekol, Ekokom, Elektrowin, Diakonie Broumov)
4) Název svozové společnosti zajišťující svoz komunálního a vytříděného odpadu
Ve smyslu § 17 odst. 3 zákona č. 106/1999 Sb. žádám o potvrzení předpokládané výše úhrady nákladů, budou-li účtovány.
Informace-odpověď 3-2017 ze dne 30.3.2017
Informace-odpověď 3-2017 s 001.jpg
Informace-odpověď 32017 str.2 001.jpg
Žádost o poskytnutí informace.pdf web.pdf
a) deklarovat zájem o spolupráci s xxxxxx. při zajišťování sdruženého
plnění povinností zpětného odběru a využití odpadů z obalů;
b) přistoupit k jednání o spolupráci s xxxxxxx při zajišťování sdruženého plnění povinností zpětného odběru a využití odpadů z obalů;
c) uzavřít smlouvu o smlouvě budoucí či jiný typ smlouvy nebo vydat potvrzení o spolupráci a zajištění zřízení sběrných míst ve Vaší obci;
a) deklarování zájmu o spolupráci s xxxxxx při zajišťování sdruženého plnění povinností zpětného odběru a využití odpadů z obalů;
b)jednání o spolupráci xxxxxxxx. při zajišťování sdruženého plnění povinností zpětného odběru a využití odpadů z obalů;
c) uzavření smlouvy o smlouvě budou či jiný typ smlouvy nebo vydání potvrzení o spolupráci a zajištění zřízení sběrných míst ve Vaší obci;
a pokud ano,
co z tohoto ujednání či závazku obce či okolnosti vyplývá (včetně poskytnutí
jeho doslovné citace, resp. popisu příslušné okolnosti, a dále poskytnutí odkazu
na konkrétní právní skutečnosti, ze kterých tuto okolnost dovozujete).
Odpověď 5-2017
Žádost o poskytnutí informace 1-2016.pdf
Žádost přijata dne 13.03.2015
Žádost: O zaslání investičních plánů obce pro rok 2015, resp. seznam stavebních projektů, které jsou plánovány obcí na rok 2015 a budou financovány z rozpočtů obce nebo z jiných veřejných rozpočtů. U těchto projektů žádost o - název projektu, struční popis projektu, rozpočet projektu v mil. Kč, plánovaný termín započetí projektu, předpokládaný termín výběrového řízení na dodavatele.
Žádost přijata dne 14.5..2015
Žádost:
1. Jaký právní informační systém (počítačový systém či program pro práci s aktuálními přehledy textů zákonů, právních předpisů) užíváte (název, označení, verze)?
2. V případě užívání právního informačního systému dle žádosti o informaci č. 1:
2.1. Sdělení informace o názvu jeho dodavatele.
2.2. Sdělení informace pro kolik uživatelů (poskytnutých licencí) je určen.
2.3. Sdělení informace o celkové částce, která je vynaložena na roční užívání tohoto systém z veřejných prostředků (bez nákladů na provozování).
2.4. Sdělení informace do kdy je uzavřena smlouva na využívání tohoto systému; v případě že není uzavřena smlouva, sdělení do kdy je uhrazeno využívání tohoto systému.
Žádost přijata dne 31.03.2014
Žádost: O zaslání investičních plánů obce pro rok 2014, resp. seznam stavebních projektů, které jsou plánovány obcí na rok 2014 a budou financovány z rozpočtů obce nebo z jiných veřejných rozpočtů. U těchto projektů žádost o - název projektu, struční popis projektu, rozpočet projektu v mil. Kč, plánovaný termín započetí projektu, předpokládaný termín výběrového řízení na dodavatele.
Žádost přijata dne 6. 2. 2013
Žádost: O zaslání investičních plánů obce pro rok 2013, resp. seznam stavebních projektů, které jsou plánovány obcí na rok 2013 a budou financovány z rozpočtů obce nebo z jiných veřejných rozpočtů. U těchto projektů žádost o - název projektu, struční popis projektu, rozpočet projektu v mil. Kč, plánovaný termín započetí projektu, předpokládaný termín výběrového řízení na dodavatele.
Žádost přijata dne 19.3. 2013
Žádost: O zaslání investičních plánů obce pro rok 2013, resp. seznam stavebních projektů, které jsou plánovány obcí na rok 2013 a budou financovány z rozpočtů obce nebo z jiných veřejných rozpočtů. U těchto projektů žádost o - název projektu, struční popis projektu, rozpočet projektu v mil. Kč, plánovaný termín započetí projektu, předpokládaný termín výběrového řízení na dodavatele.
Žádost přijata dne 10. 1. 2012
Žádost: Zda obec plánuje v roce 2012 investice, které budou spojeny s řešením bezbariérovosti, a to pomocí schodolezů, schodišťových plošin, zdvižných vertikálních plošin (výtahů pro ZTP), nájezdových ramp, stropních závěsných systémů, apod.
Informace-odpověď 1-2012
Žádost přijata dne 16. 2. 2012
Žádost: O zaslání investičních plánů obce pro rok 2012, resp. seznam stavebních projektů, které jsou plánovány obcí na rok 2012 a budou financovány z rozpočtů obce nebo z jiných veřejných rozpočtů. U těchto projektů žádost o - název projektu, struční popis projektu, rozpočet projektu v mil. Kč, plánovaný termín započetí projektu, předpokládaný termín výběrového řízení na dodavatele.
Mackovice 49
671 78 Jiřice u Miroslavi
Po - Pá: 8:00 - 16:00